تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
14
قائم مقام کمیته امداد استان گلستان خبرداد:

تمامی دانش آموزان نیازمند تبلت و گوشی هوشمند شناسایی شدند

  • کد خبر : 234
  • 22 اسفند 1401 - 16:20
تمامی دانش آموزان نیازمند تبلت و گوشی هوشمند شناسایی شدند
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: طبق پایش انجام شده، تمامی افراد نیازمند تبلت و گوشی هوشمند شناسایی شدند که از مهرماه امسال تاکنون به تعداد ۲۱۰ نفر ازدانش آموزان تبلت اهداء شد.

به گزارش خبرنگار صیدنیوز، جعفر مزیدی اظهار کرد: ۲۱۰  دستگاه تبلت به ارزش ریالی  ۶۳۰ میلیون تومان بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس کمیته امداد ۱۴ اسفند و هفته احسان ونیکوکاری توزیع شده است.

وی افزود : باتوجه به سیاست ها و رویکرد تحولی این نهاد در حوزه فرهنگی برای توانمندسازی خانواده ها ، شناسایی استعدادهای تحصیلی و تلاش برای رفع موانع موجود است که با همکاری خوب بین ادارات آموزش و پرورش و کمیته امداد ، گامهای موثری در این راستا صورت پذیرفته است .

مزیدی با توجه به تغییر سیستم آموزشی کشوروضرورت تجهیز دانش آموزان به لوازم کمک آموزشی مجازی ، بیان داشت: در مجموع بیش از  ۱۸ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد گلستان است که طبق نیازسنجی صورت گرفته بیش از ۵ هزار نفر نیازمند گوشی هوشمند و یا تبلت هستند.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی هرکدام از این تبلت‌های هوشمند ۳۰ میلیون ریال است که با همکاری مراکز نیکوکاری، کمک خیران و اعتبار کمیته امداد تهیه و تحویل دانش آموزان شده است

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: درسال گذشته با توجه به ادامه شرایط کرونایی در جامعه و تحصیل از طریق فضای مجازی، تعداد۷۴۶ دستگاه تبلت از طریق کمک های خیرین و امداد تهیه و به دانش آموزان نیازمنداهداء شد.

مزیدی اعلام کردد: در حال حاضر تعداد ۱۸۹۲۹ نفر دانش آموز و ۱۲۷۱ نفر دانشجو  تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)استان گلستان هستند.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.