تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
13
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حضور جوانان در یادمان‌های دفاع مقدس امیدبخش است/ شاهد تکرار تاریخ پرافتخارمان در آینده خواهیم بود

  • کد خبر : 309
  • 24 اسفند 1401 - 22:28
حضور جوانان در یادمان‌های دفاع مقدس امیدبخش است/ شاهد تکرار تاریخ پرافتخارمان در آینده خواهیم بود
سرلشکر سلامی گفت: اشتیاق جوانان به شناخت شهدا و حضورشان در یادمان‌های دفاع مقدس ما را به آینده امیدوارتر می کند و شاهد تکرار تاریخ پرافتخارمان در آینده به واسطه‌ همین جوانان خواهیم بود.

به گزارش صیدنیوز، سردار سرلشکر پاسدار «حسن سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ به جمع راهیان نور پیوست.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مناطق عملیاتی دفاع مقدس ‌از مناطق پرافتخار کشور ماست، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از برهه‌های سرافراز تاریخ جمهوری اسلامی است چون فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ما ریشه‌دار کرد.

سردار سلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر آن حماسه‌های پرافتخاری که شهدا، جانبازان و رزمندگان و فرماندهان ما آفریدند، گفت: پاسداشت این حماسه‌ها و انتقال این فرهنگ به نسل‌های جدید یک ضرورت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت افزود: فرهنگ جهاد و شهادت یک سرمایه خیلی بزرگ برای اقتدار کشور، حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ‌برای استقلال و برای پیشرفت کشور ما است.

وی متذکر شد: حضور جوانان در این مناطق بسیار امیدبخش است و ما را به آینده کشور بسیار امیدوار می‌کند و نشان می‌دهد پرچمی که در دست شهیدان ما بود هرگز بر زمین نخواهد افتاد بلکه جوانان نسل‌های جدید این پرچم را حمل و این کشور را حفظ می‌کنند و همیشه ملت عزیز ما به برکت حضور همین جوانان خواهند درخشید و تاریخ پرافتخار و نورانی گذشته را برای آینده تکرار خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=309

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.