تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
14

مسئولان ارشد قضایی و اجرایی گلستان دیدار کردند

  • کد خبر : 556
  • 19 فروردین 1402 - 10:46
مسئولان ارشد قضایی و اجرایی گلستان دیدار کردند
مسئولان ارشد قضایی و اجرایی گلستان به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت های قضایی و اجرایی برای رفع موانع تولید و توسعه استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش صیدنیوز، مسئولان ارشد قضایی و اجرایی گلستان صبح شنبه به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت های قضایی و اجرایی برای رفع موانع تولید و توسعه استان دیدار و گفتگو کردند.

تعیین تکلیف طرح گردشگری بر زمین مانده ی اسکله بندرترکمن و بررسی مشکلات بزرگترین واحد تولید یُد خاورمیانه در آق قلا مهم ترین محورهای این گفتگو بود که در دفتر رئیس کل دادگستری گلستان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در این خصوص گفت: موضوعات و مباحث متعددی مطرح و قرار شد با استفاده از ظرفیت های حقوقی و قضایی برای رفع موانع تولید به توسعه و رشد تولید استان کمک کنیم و به روال گذشته در کنار دستگاه های اجرایی برای رفع موانع تولید و توسعه گام برداریم.

حیدر آسیابی افزود: فقط سال گذشته با استفاده از ظرفیت دادگستری استان و ورود از باب حقوق عامه، دو مرکز آنژیوگرافی دولتی بازگشایی و ارائه خدمات به بیماران قلبی از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: حل موانع حقوقی پتروشیمی گلستان هم یکی دیگر از اقدامات شاخص دستگاه قضا برای کمک به توسعه استان بود که پس از چندین نشست و با همراهی نمایندگان مجلس و استانداری، گره کور این پروژه ۱۷ ساله باز شد و در مسیر اجرا قرار گرفت.

آسیابی گفت: دادگستری استان در کنار دستگاه های اجرایی ایستاده است و از هیچ تلاش و حمایتی برای توسعه استان دریغ نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.