تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
11
از سوی پلیس راهور؛

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در گرگان اعلام شد

  • کد خبر : 649
  • 24 فروردین 1402 - 16:34
محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در گرگان اعلام شد
جانشین پلیس راهور استان گلستان، محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور در آخرین شب قدر و روز قدس در گرگان را اعلام کرد.

به گزارش صیدنیوز، سرهنگ محمد طبیبی با اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی آخرین شب قدر از ساعت ۲۰ امشب در محدوده مساجد و مصلی گرگان اعمال شده و از تردد انواع وسایل نقلیه در این مکان‌ها خودداری می‌شود.

جانشین پلیس راهور گلستان افزود: راهپیمایی مراسم روز قدس در گرگان از ساعت ۱۰ صبح از چهار راه میدان آغاز شده و تا خیابان امام خمینی (ره) و میدان وحدت (شهرداری) و خیابان شهدا و تقاطع خیابان شهدا به مصلای نماز جمعه ادامه دارد و در همین راستا پلیس راهور محدودیت ترافیکی خود را از ساعت هشت صبح اجرا می‌کند.

وی گفت: مسیرهای منتهی به چهار راه میدان از سمت میدان مازندران، از چهارراه آتشنشانی، میدان سرخواجه و خیابان‌های منتهی به حضرت امام خمینی (ره) محدودیت ترافیکی خواهند داشت.

طبیبی افزود: طرح ترافیکی روز قدس در میدان شهرداری از خیابان پاسداران سه راهی پارک شهر و بانک شعبه بهارستان از خیابان بهشتی و در خیابان شهدا هم تمامی خیابان‌های شهدا و در مصلی از گلشن ۱۰، لاله ۱۳ و رسالت ۲۴ و قسمت جنوبی مصلای نماز جمعه اجرا می‌شود و از ورود انواع وسایل نقلیه جلوگیری خواهد شد.

رئیس اداره عملیات پلیس راهور استان گلستان ادامه داد: با توجه به پاک‌سازی مسیرها و معابر برای برگزاری راهپیمایی روز قدس چنانچه کسانی به هر نحوی خودروی پارک‌شده خود را مشاهده نکردند با پلیس تماس گرفته تا از محل خودروی خود مطلع شوند.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.