تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
10
رئیس کل دادگستری گلستان:

اجاره ۴۵ ساله سواحل بندرترکمن از حیث ترک فعل پیگیری می شود

  • کد خبر : 666
  • 26 فروردین 1402 - 9:03
اجاره ۴۵ ساله سواحل بندرترکمن از حیث ترک فعل پیگیری می شود
رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به قرارداد اجاره ۴۵ ساله سواحل بندرترکمن، گفت: با توجه به این که هیچ اقدامی در سواحل انجام نشده، این قرارداد را از حیث ترک فعل پیگیری می کنیم.

به گزارش صیدنیوز، حیدر آسیابی به همراه هیأت قضائی در مسجد جامع بندرترکمن حضور یافته و جلسه شورای اداری شهرستان با حضور ائمه جمعه شهرستان، نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در حضور رئیس کل دادگستری گلستان در مسجد تشکیل شد.

در ابتدا ائمه اهل تسنن و تشیع بندرترکمن، فرماندار و نماینده مردم غرب استان مشکلات شهرستان را مطرح کردند.

مشکلات مربوط به طرح گردشگری آشوراده، فاضلاب شهری و قراردادهای اجاره سواحل بندرترکمن اهم موضوعاتی بود که از ناحیه مسئولان شهرستان بندرترکمن مطرح شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در خصوص قرارداد اجاره ۴۵ ساله ۱۵ هکتار از سواحل بندرترکمن بیان کرد: با توجه به اینکه بعد از گذشت ۱۵ سال هیچ اقدامی برای اجرای طرح گردشگری انجام نشده و ایرادات اساسی در خصوص قرارداد منعقده وجود دارد از حیث ترک فعل به این موضوع ورود کرده ایم و مدیران وقت باید پاسخگو باشند.

حیدر آسیابی با تاکید بر اینکه از هر طرحی که سبب توسعه استان شود، حمایت می‌کنیم، افزود: از طرح‌های گردشگری استان به ویژه جزیره آشوراده، قاطعانه پشتیبانی می‌کنیم.

آسیابی گفت: با ورود دادگستری از باب حقوق عامه، ترمیم خطوط ریلی این شهرستان آغاز شده و برای تعریض جاده بندرترکمن به یساقی هم ورود کرده ایم تا همزمان با اجرای طرح‌های گردشگری، مسیرهای ارتباطی به این منطقه هم برای دسترسی مردم، ایمن سازی شود.

وی افزود: صدور و تحویل ۶۵ سند تفکیکی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی پنج پیکر یکی دیگر از تلاش‌های دادگستری استان برای کمک به رونق و توسعه صنعت در این شهرستان طی سال گذشته بود.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: آب شیرین کن، رفع مشکل فاضلاب از دیگر خواسته‌های مطرح شده بود که در قالب پرونده حقوق عامه این شهرستان توسط دادستان پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.