تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
12
فرمانده دریابانی بندرترکمن:

۳ فروند شناور غیرمجاز در بندرترکمن توقیف شد

  • کد خبر : 710
  • 27 فروردین 1402 - 16:30
۳ فروند شناور غیرمجاز در بندرترکمن توقیف شد
فرمانده پایگاه دریابانی بندرترکمن گفت: سه فروند شناور غیرمجاز به همراه ادوات و متعلقات صیادی و شناوری، یک دستگاه خودروی سایپا و مقدار ۴۰۰ لیتر بنزین در بندرترکمن کشف و ضبط شد.

به گزارش صیدنیوز، سرهنگ محمد حسین برجسته ملکی اظهارکرد: در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و برخورد قاطع با متخلفان و صیادان و شناورهای غیرمجاز در سطح حوزه استحفاظی، اکیپ گشتی این یگان با رصد اطلاعاتی پس از شناسایی و با کسب دستور مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندرترکمن افزود: در اجرای این مأموریت مرزبانان دریایی این یگان با سرعت عمل بالا ضمن حضور در محل در واکنشی سریع موفق شدند سه فروند شناور تک ۲۰۰ غیرمجاز، تعداد زیادی از ادوات و متعلقات صیادی و شناوری، یک دستگاه خودروی سایپا و مقدار ۴۰۰ لیتر بنزین کشف و ضبط کنند.

برجسته ملکی با اشاره به دستگیری چهار نفر در این رابطه گفت: در این مأموریت همه اقلام کشف شده به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به یگان دلالت داده شد.

وی در پایان، حراست از دریا جز وظایف اصلی دریابانی دانست و افزود: یکی از راهکارهای جلوگیری از حضور صیادان و شناورهای غیرمجاز در دریا، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب در بین مرزنشینان است.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.