تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
13
استاندار گلستان:

دولت به پیشرفت همه جانبه حوزه بهداشت و درمان گلستان اهتمام ویژه دارد

  • کد خبر : 786
  • 09 اردیبهشت 1402 - 9:20
دولت به پیشرفت همه جانبه حوزه بهداشت و درمان گلستان اهتمام ویژه دارد
استاندار گلستان، توسعه و پیشرفت همه جانبه حوزه بهداشت و درمان و افزایش شمار تخت‌های بیمارستانی را راهبرد اساسی دولت در این استان دانست و تصرح کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده و یا درحال انجام است.

به گزارش صیدنیوز، علی محمد زنگانه در آیین افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر با یادآوری سفر ۱۳ اسفند سال ۱۴۰۰ رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به گلستان گفت: این سفر و تصویب هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه بهداشت و درمان این استان، یک فرصت طلایی برای رفع کمبودهای زیرساختی این حوزه بود.

وی افزود: البته در سفر دوره نخست رییس جمهور به گلستان برخی پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌های استان کمتر مورد توجه قرار گرفت که انشاالله در سفر دوم آیت الله رییسی به این استان شمالی که احتمالا در خردادماه امسال خواهد بود، در دستور کار تخصیص اعتبار و اجرا یا تکمیل قرار می‌گیرند.

زنگانه اضافه کرد: ارتقای بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر به ۱۳۰ تختخواب و تکمیل بیمارستان درحال ساخت رامیان از پروژه‌های مهم و اولویت دار گلستان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند که در دور دوم سفر رییس جمهور مورد توجه قرار خواهد گرفت.

استاندار گلستان با تاکید برضرورت رفع فوری مشکل زمین برای توسعه بیمارستان آزادشهر و اخذ مجوز ماده ۲۳ بیمارستان رامیان در شورای برنامه ریزی گلستان، ادامه داد: تمامی مطالبات مطرح شده حوزه بهداشت و درمان توسط فرماندار آزادشهر و نیز نماینده مردم ۲ شهرستان آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در قالب مصوبه پیگیری و اجرا خواهد شد.

وی، افزایش ۵۰ تخت در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، بیمه سلامت ۲۰۰ هزار نفر افراد فاقد بیمه در گلستان، حمایت از بیماران خاص، سرطانی و مزمن و تحت پوشش بیمه قرار گرفتن درمان ناباروری برای اولین بار در کشور را از دیگر اقدمات خوب دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان این استان برشمرد و بیان داشت: اطلاع رسانی اقدامات انجام شده که به هیچ وجه قابل قیاس با ادوار گذشته نیست، به مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

زنگانه اذعان کرد: متاسفانه در حوزه اطلاع رسانی خدمات دولت دربخش های مختلف به مردم ضعف‌هایی وجود دارد که بایستی برطرف شود تا ضمن اینکه کام مردم از خدمات انجام شده شیرین تر گردد و تبلیغات منفی دشمنان و بدخواهان علیه نظام و دولت نیز خنثی شود.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.