تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
10
فرمانده سپاه گلستان:

تغییر سبک زندگی زمینه‌ساز رشد طلاق در جامعه شده است

  • کد خبر : 960
  • 28 اردیبهشت 1402 - 8:10
تغییر سبک زندگی زمینه‌ساز رشد طلاق در جامعه شده است
فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به استمرار جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: تغییر سبک زندگی زمینه‌ساز رشد طلاق در جامعه شده است.

به گزارش صیدنیوز، سردار علی ملک شاهکوهی شب گذشته در جمع بسیجیان روستای کارکنده بندرگز اظهارکرد: خطر بزرگی جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند و آن کاهش جمعیت بوده که بخش عمده آن برنامه استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: استکبار جهانی دنبال آن است که جوانان ایران یا ازدواج نکنند و یا اگر ازدواج می‌کنند بچه دار نشوند.

وی با اشاره به افزایش طلاق گفت: بخش عمده علت طلاق تغییر در سبک زندگی است، امروزه در برخی خانواده‌ها، فضای مجازی جای مادر خانواده را در تربیت فرزندان گرفته است که آن هم نتیجه فعالیت‌های ضد ایرانی استکبار جهانی است.

ملک شاهکوهی در ادامه با اشاره به قدرت نظامی و تسلیحاتی ایران افزود: موشک‌ها و سلاح‌های پر قدرت کاربردی ندارند تا زمانی که یک فرد انقلابی توانمند هدایت این سلاح‌ها را به دست بگیرد.

وی بیان کرد: به نیزه کردن قرآن در جنگ صفین و اتفاقات جنگ احد در زمره نخستین حربه‌های روانی دشمنان اسلام بوده است، جبهه کفر از آن زمان تاکنون با استفاده از عملیات روانی و جنگ نرم در ظواهر مختلف و با امکانات بروز در حال ضربه زدن به اسلام و امروز نظام جمهوری اسلامی ایران است و با همین روش در اغتشاشات اخیر دیدید چگونه دروغ‌هایی را به نام واقعیت به مردم القا می‌کردند و جوانان را به کوچه و خیابان‌ها می‌کشاندند.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=960

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.