افزونه جلالی را نصب کنید.
20
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:

تأمین گوشت مرغ گرم ساکنان استان در اولویت قرار دارد

  • کد خبر : 18
  • 13 اسفند 1401 - 9:05
تأمین گوشت مرغ گرم ساکنان استان در اولویت قرار دارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: تأمین گوشت مرغ گرم ساکنان استان در اولویت قرار دارد و جهاد کشاورزی باید تأمین این نیاز پرمصرف را با جدیت دنبال کند.

به گزارش صیدنیوز، سیدمحمد دهنوی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار گلستان، اظهارکرد: مکانیزم تنظیم بازار گلستان باید به درستی نظارت شده تا مشکل فعلی کمبود گوشت گرم و مرغ هرچه سریع‌تر حل شود.

وی بیان کرد: سهمیه گوشت گرم مرغ گلستان ۱۲۰ تن در روز است و در صورت نیاز این مقدار باید افزایش داده شود تا قیمت آن هم کنترل شود.

استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: باید با همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود روند توزیع کالاهای اساسی در استان بهبود یابد که برپایی نمایشگاه‌های بهاره یکی از این راهکارها است.

وی افزود: نمایشگاه بهاره کالای اساسی در استان با محوریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برپا شده تا مردم اقلام مورد نیاز خود را تأمین کنند.

استاندار گفت: حذف نقش واسطه‌ها و دلالان یکی از مهم ترین روش‌ها برای کنترل بازار و حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده است که اجرای آن در گلستان باید مورد توجه نهادهای ناظر قرار بگیرد.

زنگانه افزود: قیمت‌گذاری دام باید با دقت انجام شده تا سود آن به جیب تولید کننده برود و جهاد کشاورزی باید در این حوزه نقش آفرینی کند.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=18

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.