افزونه جلالی را نصب کنید.
18
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

گسترش فرهنگ درختکاری یک اقدام با ارزش در حفظ منابع طبیعی است

  • کد خبر : 111
  • 15 اسفند 1401 - 17:01
گسترش فرهنگ درختکاری یک اقدام با ارزش در حفظ منابع طبیعی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: گسترش فرهنگ درختکاری یک اقدام با ارزش در حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب آن بوده که رهبر معظم انقلاب هم از آن به عنوان یک حرکت دینی و انقلابی نام می برد.

به گزارش صیدنیوز، سیدعلی مهاجر روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت ۱۵ اسفند روز درختکاری در ناهارخوران گرگان، اظهار کرد: به حفظ منابع طبیعی نیازمندیم و باید دستگاه‌های مرتبط نسبت به گسترش فرهنگ درختکاری و حفظ عرصه‌های منابع طبیعی تلاش دوچندان داشته باشند.

وی افزود: در این راستا تاکیدات فراوان در قرآن کریم و روایات معصومین برای حفظ آن با کاشت درخت شده که باید درعمل به آن بیشتر سرمایه گذاری با کارهای فرهنگی صورت گیرد.

مهاجر با بیان این که طرح لایروبی کانال آشور منتهی به خلیج گرگان دارای افزون بر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: با اجرای این طرح مهم، ضمن جلوگیری از خشک شدن این پهنه آبی، از ورود ریزگردها به استان و حتی استان های همجوار در آینده ممانعت خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار گلستان گفت: افزایش پوشش درخت، مسیر هدف‌گذاری‌شده برای آینده استان و گامی برای جبران کم‌توجهی سالیان گذشته برای حفظ و گسترش منابع طبیعی است.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.