افزونه جلالی را نصب کنید.
15
فرماندار گنبدکاووس:

تلاش دولت و استاندار رفع عقب ماندگی‌ها است

  • کد خبر : 1251
  • 06 تیر 1402 - 10:30
تلاش دولت و استاندار رفع عقب ماندگی‌ها است
فرماندار گنبدکاووس گفت: در بسیاری از بخش‌ها به علت کم توجهی ها در سال‌های گذشته، عقب ماندگی زیرساختی وجود دارد و تمام تلاش دولت مردمی آیت الله رییسی و استاندار گلستان رفع این عقب ماندگی‌ها است.

به گزارش صیدنیوز، مهدی دهرویه در نشست خبری اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد سیاسی و اقتصادی در استان به دلائل مختلف از جمله منافع شخصی و جناحی مانع پیشرفت این استان شمالی از گذشته تا حال بوده و هستند.

وی بیان داشت: راهبرد دولت سیزدهم و مجموعه مدیران ارشد گلستان به خصوص استاندار کنارزدن این افراد و قطع کردن سر آنها که اکنون به دیوهای هفت سر تبدیل شدند، می باشد تا زمینه‌ها و زیرساخت‌های پیشرفت استان را فراهم کنند.

دهرویه به تلاش استاندار گلستان برای افزایش ظرفیت مراکز ترک اعتیاد بخش دولتی موسوم به ماده ۱۶ از ۱۰۰ نفر به هزار نفر تا پایان سال جاری و به ۲ هزار نفر تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: سهم گنبدکاووس از این مراکز ۴۵۰ نفر است.

وی افزود: در ماه‌های آینده مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ گنبدکاووس که برای آن از منابع ملی، استانی و شهرستانی تعریف شده، به ظرفیت ۴۰۰ نفر به بهره‌بردای خواهد رسید.

فرماندار گنبدکاووس، تلاش برای تکمیل جاده ترانزیتی موسوم به نفت این شهرستان برای دسترسی آسان به منطقه آزاد تجاری اینچه برون، رفع مشکل زمین ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی و پیگیری احداث جاده کنارگذر در غرب شهر گنبد را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و اضافه کرد: تحقق این اقدامات مطالبه مردم است و تلاش داریم در سفر دوم رییس جمهور به گلستان منابع اعتباری برای این پروژه‌ها مصوب شود.

دهرویه همچنین استفاده از ظرفیت اقوام و مذاهب در مناصب را از دیگر راهبردهای دولت سیزدهم و مجموعه مدیران استانی و این شهرستان ذکر کرد و گفت: استان گلستان و گنبدکاووس از دیرباز مظهر وحدت و همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب بوده و هستند و هیچ کس اجازه ندارد به این وحدت با رفتار یا گفتار خود آسیب بزند.

فرماندار گنبدکاووس گفت: دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته افزون بر پنج هزار میلیارد ریال در بخش زیرساخت‌های تامین برق پایدار در این شهرستان هزینه کرده است و تابستان پیش‌رو برای دومین سال متوالی قطعی برق در مشترکان خانگی نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=1251

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.