افزونه جلالی را نصب کنید.
8
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

زمانه و مردم تأثیر مستقیمی بر تصمیمات امام جامعه دارند

  • کد خبر : 1263
  • 06 تیر 1402 - 16:30
زمانه و مردم تأثیر مستقیمی بر تصمیمات امام جامعه دارند
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسازمان بسیج مستضعفین گفت: زمانه و مردم تأثیر مستقیمی بر تصمیمات امام جامعه در پیشبرد اهداف اسلام دارند.

به گزارش صیدنیوز، حجت الاسلام علی رضایی پیش از ظهر سه شنبه در جمع بسیجیان استان گلستان، گفت: محبت به اهل بیت (ع) یکی از نعمت‌هایی است که خداوند به ما عطا کرده و اخلاق و رفتار ما در همه جا و همه وقت باید از اهل بیت سرچشمه بگیرد و نور آثار اهل بیت در زندگی ما متجلی شود.

وی افزود: حضرت امام باقر (ع) انس با مباحث دینی، صبر و ایستادگی و به یاد آخرت بودن را سه عامل کمال آدمی می‌دانند و به شیعیان خود توصیه می‌کنند برای سعادتمندی دنیا و آخرت این سه عامل را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توطئه‌های دشمنان در مبارزه با انقلاب اسلامی، گفت: با تمام مشکلات و سنگ اندازی هایی که از سوی دشمنان صورت گرفت امروز شاهد اقتدار و ایستادگی این انقلاب هستند چراکه این نظام و انقلاب بر مدار حق حرکت می‌کند.

رضایی با بیان اینکه همه تصمیمات امام جامعه بستگی به همراهی مردم دارد، ادامه داد: امام حسن (ع) در شرایط نیرنگ و مکر معاویه و عدم همراهی مردم زمان خود، تن به صلح داد اما حضرت سیدالشهدا با دعوت جمع کثیری از کوفیان بیرق قیام برافراشتند. زمانه و مردم تأثیر مستقیمی بر تصمیمات امام جامعه در پیشبرد اهداف اسلام دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: ما در طول دوران انقلاب اسلامی بسیار خواصی داشتیم که در کنار امام خمینی (ره) بودند و لحظه‌ای از امام جدا نشدند اما برخی از خواص در میانه راه از آرمان‌های انقلاب اسلامی بازگشتند و به امام و رهبری پشت کردند.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=1263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.