افزونه جلالی را نصب کنید.
9
دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان:

دفترچه‌های تامین اجتماعی آن کارآیی لازم را برای کارگران ندارد/اعتراض حق طبیعی جامعه کارگری است

  • کد خبر : 1388
  • 18 تیر 1402 - 20:42
دفترچه‌های تامین اجتماعی آن کارآیی لازم را برای کارگران ندارد/اعتراض حق طبیعی جامعه کارگری است
دبیراجرایی خانه کارگر استان گلستان گفت: متاسفانه دفترچه‌های تامین اجتماعی آن کارآیی لازم را برای کارگران ندارد و مجلس اقدماتی انجام دهد که دسترسی کارگران برای درمان آسان تر شود.

به گزارش صیدنیوز، غلام رضا طالبا عصر امروز در دیدار با رئیس فراکسیون کارگری مجلس و جامعه کارگری استان اظهار کرد: فراکسیون کارگری از حقوق کارگران دفاع کند و تاکنون هم پیگیری‌های لازم از حقوق کارگران را داشته است ولی باید بیشتر شود.

وی افزود: تاکنون برای ساخت مسکن کارگران اقدام خاصی صورت نگرفته است و با وجود اینکه مقرر شده در قالب نهضت ملی مسکن فکری به حال تأمین مسکن کارگری شود اما اقدامی نشد. فراکسیون کارگری مجلس در این حوزه حساس کاری کند.

طالبا گفت: کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی اند و دچار مشکلاتی هستند. اعتراضات حق طبیعی جامعه کارگری است و باید مسئولان به اعتراضات این قشر زحمت کش جامعه گوش داده و واقعیت زندگی آنان را ببینند.

دبیر اجرائی خانه کارگر گلستان بیان کرد: تاکنون برای ساخت مسکن کارگران اقدام خاصی صورت نگرفته است و با وجود اینکه مقرر شده در قالب نهضت ملی مسکن فکری به حال تأمین مسکن کارگری شود اما اقدامی نشد. فراکسیون کارگری مجلس در این حوزه حساس کاری کند.

وی افزود: کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی اند و دچار مشکلاتی هستند. اعتراضات حق طبیعی جامعه کارگری است و باید مسئولان به اعتراضات این قشر زحمت کش جامعه گوش داده و واقعیت زندگی آنان را ببینند.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=1388

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.