افزونه جلالی را نصب کنید.
9
نایب رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی

فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در تلاش برای رفع مشکل کارگران است

  • کد خبر : 1394
  • 18 تیر 1402 - 21:45
فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در تلاش برای رفع مشکل کارگران است
نایب رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: این فراکسیون برای حل مسائل و مشکلات قشر کارگری در برنامه هفتم توسعه با دولت سیزدهم نشست دارد.

به گزارش صیدنیوز، رحمت‌الله نوروزی عصر امروز در جمع نمایندگان جامعه کارگری استان گلستان در گرگان اظهار کرد: از نمایندگان جامعه کارگری در خواست کرد تا قبل تصویب برنامه هفتم توسعه، دغدغه‌های خود را در اختیار این فراکسیون قرار داده تا پیگیری لازم صورت گیرد.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد اصلی ساکنان این خطه برپایه کشاورزی است، گفت: این استان در بخش واحد تولیدی استان قوی نبوده و حتی شهرک‌ها و نواحی موجود در این خطه نصف فولاد مبارکه اصفهان نیست.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاکید رهبری در حمایت از سرمایه گذاری در حوزه تولید، باید نوع نگاه ما مسوولان به مسایل و مشکلات کارگران، رونق تولید باشد.

غلامرضا منتظری از نمایندگان قشر کارگری در استان خواست که پیشنهادات خوب خود را برای حل مسایل و مشکلات خود برای اعمال در برنامه هفتم توسعه ارائه دهند.

در این نشست تعدادی از نمایندگان قشر کارگری استان گلستان، مسایل و مشکلات خود را در حوزه نحوه محاسبه مشاغل سخت و زیان‌آور در حوزه کارگران شهرداری، پوشش بیمه هفت هزار و ۶۰۰ نفر کارگر ساختمانی، معیشت کارگران و بازنشستگان در شرایط کنونی و تامین مسکن طرح و خواستار راهکار برای حل آن در برنامه توسعه هفتم شدند.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=1394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.