افزونه جلالی را نصب کنید.
11
معاون سیاسی استاندار گلستان:

دشمن با ابزار رسانه به‌دنبال مهندسی افکار جوانان است

  • کد خبر : 1527
  • 11 مرداد 1402 - 13:40
دشمن با ابزار رسانه به‌دنبال مهندسی افکار جوانان است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و سرپرست فرمانداری رامیان گفت: دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی به‌دنبال مهندسی جوانان بوده و باید این نسل هوشیاری خود را در برابر توطئه دشمن حفظ کند.

به گزارش صیدنیوز، سیدعلی مهاجر امروز در نشست شورای مشورتی جوانان شهرستان رامیان، افزود: با دشمنی مواجه‌ایم که با تمام توان در جنگ نامتقارن رسانه‌ای و نرم به‌دنبال ناامید کردن جوانان و جدا کردن شما از انقلاب بوده و باید این نسل به دور از عینک بدبینی و ناامیدی که فضای مجازی و رسانه‌ای دشمن ساخته است، کشور را ببینید و وضعیت کشور را برای عموم جامعه تبیین کند.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان، گفت: پرهیز از انفعال و ناامیدی، پرداختن به اندیشه‌ورزی، تماس با مسائل کشور و مطالبه‌گری با استدلال منطقی از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب به جوانان و دانشجویان بوده که باید همواره این اقشار مدنظر قرار دهند.

مهاجر تاکید کرد: به حقوق خود آگاه باشید و با رصد مسائل کشور و سنجیدن شرایط، سهم دولت و سهم خود را در برآورده کردن حقوق و خواسته‌ها مشخص کرده و بر اساس آن از مسوولان، مطالبه‌گری کنید.

وی شورای مشورتی جوانان را کاری ابتکاری از مجموعه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و ادامه داد: دولت برای تحقق شعار مردمی نمی‌تواند همه مردم را درگیر کند و به همین منظور نیاز به حلقه‌های میانی است و شورای مشورتی جوانان یکی از این حلقه‌های میانی بوده که می‌تواند با دیدبانی و مطالبه‌گری و انتقال مسائل و دغدغه‌های جوانان به مسئولان نقش داشته باشد.

سرپرست فرمانداری رامیان افزود: در شورای مشورتی این شهرستان باید عدالت برقرار شود و از مناطق شهری و روستایی، جوانان فعال و نخبه در زمینه‌های مختلف حضور داشته باشند.

در این نشست شماری از جوانان نخبه رامیان که در نشست مشورتی این شهرستان شرکت داشتند، به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=1527

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.