افزونه جلالی را نصب کنید.
8
فرمانده فراجا:

آمار کاهش وقوع سرقت در گلستان بیشتر از میانگین کشوری است

  • کد خبر : 1681
  • 26 مرداد 1402 - 13:15
آمار کاهش وقوع سرقت در گلستان بیشتر از میانگین کشوری است
فرمانده فراجا گفت: آمار کاهش وقوع سرقت در گلستان بیشتر از میانگین کشوری است که این خود نشان‌دهنده تلاش همکاران ما است.

به گزارش صیدنیوز، سردار احمدرضا رادان در دیدار با فرماندهان انتظامی استان گلستان در گرگان اظهار کرد: در حوزه کشف وقوع سرقت‌ها، بعد از چندین سال موضوع «گشت فراموش شده آگاهی» وارد عمل شد و در کنار آن موضوعات علمی به کمک کارآگاهان که سبب میزان رشد کشفیات شد.

وی افزود: در ادامه مسیر هم برخورد جدی با مالخرها و بازگشت مال کشف شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم تا در راستای انجام سه محور کاری حوزه سرقت، ملاحظات انتظامی را بیشتر سرلوحه کار و توجه قرار دهند و یقین بدانید همکاران ما قانون‌مدارانه و عاقلانه با مالخرها برخورد خواهند کرد.

رمانده فراجا در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حوزه مبارزه با اراذل و اوباش اشاره کرد و گفت: پیام ما به این گروه از افراد رسیده و اگر آنان بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیاندازند ما نیز طبق قانون با آنها برخورد می‌کنیم.

رادان در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: در این بخش و برخورد با معتادان متجاهر، حکم قطعی بر جمع‌آوری این افراد از جامعه است که در این حوزه استانداران تلاش دارند مکان‌های نگهداری را افزایش دهند.

وی یادآور شد: شخص دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری (سردار اسکندر مومنی) در این بخش هم تاکنون تعامل و همکاری خوبی داشته و امیدواریم با حضور همه دستگاه‌های متولی در پای این کار، این دغدغه هم حل شود.

فرمانده فراجا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تقدیر از مرزبانی گلستان در حفاظت از مرزهای این استان، گفت: البته انتظامی استان نیز با تلاش خود نسبت به شاخص کشوری وضع خوبی دارد که این وضع بیانگر همراهی مردم با همکاران ما است.

فرمانده فراجا با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم پلیس مبارزه با سرقت است گفت: امسال در مجموع در وقوع سرقت ۶ درصد کاهش را کشور شاهد بودیم و در کشف سرقت هم هفت درصد افزایش داشتیم.

 سردار رادان اظهار کرد: این آمار ارائه شده مربوط به ابتدای سال جاری تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده است.

وی با تاکید بر اینکه سرقت یکی از دغدغه‌های مردم است، بیان کرد: مسایل اجتماعی باعث افزایش سرقت‌ها شده که البته انجام ندادن برخی ملاحظات از سوی مردم هم مزید بر علت شده است.

سردار رادان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های ما نیز مبارزه با سرقت است، تصریح کرد: برنامه‌های این حوزه بر سه محور «پیشگیری از سرقت»، «برخورد با مالخرها» و «مبارزه با سرقت که همان برخورد قاطع با سارقان» است، را مدون کردیم.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=1681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.