افزونه جلالی را نصب کنید.
10
فرمانده انتظامی گلستان:

کاهش ۱۰درصدی فوتی تصادفات/افزایش ۱۲ درصدی مواد مخدر

  • کد خبر : 1731
  • 31 مرداد 1402 - 9:24
کاهش ۱۰درصدی فوتی تصادفات/افزایش ۱۲ درصدی مواد مخدر
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در ۵ ماه امسال فوتی تصادف های جاده ای گلستان ۱۰درصد کاهش داشته است.

به گزارش صیدنیوز، سردار سعید دادگر صبح امروز در نشست خبری با رسانه های استان اظهار کرد: طی ۵ ماهه ابتدایی امسال ۱۸۲ فوتی در جاده های استان اتفاق افتاده است که موجب کاهش ۱۰درصدی فوتی ها شده است.

وی افزود: در همین مدت تصادفات نیز ۲۵درصد افزایش داشته و تعداد ۴ هزار و ۶۶ نفر نیز مصدوم شده اندکه در این حوزه ۵ درصد کاهش داشته ایم.
سردار دادگر با بیان اینکه نقش پلیس در رسیدگی و کاهش تصادفات ۱۲ درصد بیشتر نیست، بیان کرد: ۳۰ دستگاه اجرایی همراه با نیروی انتظامی در کاهش تصادفات دخیل هستند که همراهی تنها نقش موثری در کاهش تصادفات خواهد داشت.

وی ادامه داد: وضعیت ترافیکی در شرق استان مناسب نیست و مس طلبد که دستگذه های اجرایی همسو همکاری بیشتری با پلیس در این زمینه داشته باشند.

سردار دادگر با اشاره به ترافیک خیابان های گرگان هم گفت: خیابان های شهر گرگان به رغم افزایش ۳۶۰درصدی خودرو و دارندگان گواهینامه اما خیابانها همچنان توسعه نیافته است.

وی با بیان اینکه کشف پرونده ها در پلیس فتا ۹۰درصد در ۵ ماهه امسال افزایش داشته است، گفت: برداشت های غیر مجاز، کلاهبرداری رایانه ای، هتگ حیثیت، قمار و شرط بندی از مهم ترین شکایاتی است که به پلیس فتا وارد و پیگیری شده است.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: در حوزه مواد مخدر نیز در ۵ ماهه امسال ۴ و نیم تن کشفیات مواد داشته ایم که افزایش ۱۲درصدی داشته است اما افزایش مواد صنعتی همچنان نگران کننده است.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال تا کنون تعداد یکهزار و ۵۲۳ قاچاقچی و خرده فروش دستگیر شده اند.
در حوزه پلیس امنیت اقتصادی نیز در ۵ ماهه اخیر ۵۰۲ پرونده و ۵۴۷ نفر دستگیر شده اند و ۱۱۷ میلیارد تومان هم ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بوده است.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=1731

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.