افزونه جلالی را نصب کنید.
12
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان:

رشد ۵۶۷ درصدی تملک دارایی شهر کهای صنعتی گلستان/ افتتاح ۲۳طرح عمرانی در هفته دولت

  • کد خبر : 1755
  • 01 شهریور 1402 - 9:14
رشد ۵۶۷ درصدی تملک دارایی شهر کهای صنعتی گلستان/ افتتاح ۲۳طرح عمرانی در هفته دولت
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان گفت: تملک دارایی شهرکهای صنعتی گلستان در دوسال دولت سیزدهم رشد ۵۶۷ درصدی داشته است.

به گزارش صیدنیوز، رضا شهمرادی صبح امروز در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هقته دولت برگزار شد، اظهار کرد: گلستان در دوسال ۹۸ و ۹۹ مبلغ ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلون تومان از منابع تملک استانی بهره مند شده است که این رقم در دو سال دولت سیزدهم به ۴۶ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در رابطه با منابع ملی نیز در سال های ۹۸ و ۹۹ مبلغ ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلون تومان بوده که این رقم در دو سال دولت سیزدهم به ۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلون تومان رسیده که رشد ۶/۴ دهم درصدی داشته است.

شهمرادی بیان کرد: شرکت شهرکاهای صنعتی در رابطه با حمایت یارانه ای از صنایع کوچک در سال های ۹۸ و ۹۹ مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلون تومان بوده که این رقم در دولت سیزدهم به ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلون تومان رسیده که رشد ۲/۴ درصدی داشته است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان ادامه داد: ۴۸ هکتار از زمین های شهرکهای صنعتی گلستان که اعطا شده بود اما سرمایه گذاری در آن انجام نشده بود خلع ید شد و به دیگر سرمایه گذاران واگذار شده و یا می شود.

وی با شااره به اینکه ۲۳ طرح عمرانی در هفته دولت در شهرکهای صنعتی اجرا می شود، اظهار کرد: این تعداد طرح با اعتبار ۶۸ میلیارد و ۷۵۰ میلون تومان به اجرا در میاید که روکش آسفالت در شهرکهای صنعتی آق قلا ، بندر گز و دهنه کلاله به مبلغ ۱۹ میلیارد تومان ، روشنایی معابر در شهرکهای آق چلی، رامیان و دهنه به مبلغ ۳ میلیارد تومان ، مخازن زمینی ذخیره آب در شهرکهای صنعتی رامیان و گلستان به مبلغ ۸ میلیارد تومان و تکمیل جداول هدایت ابهای سطحی ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

به گفته شهمرادی ۱۵ طرح عمرانی با اعتبار ۹۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=1755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.