افزونه جلالی را نصب کنید.
13
مدیر شعب بانک مهر ایران گلستان:

اعطای بیش از ۱۹هزار فقره وام از ابتدای سال تا کنون/ کمترین میزان مطالبات بانکی را داریم

  • کد خبر : 1803
  • 08 شهریور 1402 - 12:45
اعطای بیش از ۱۹هزار فقره وام از ابتدای سال تا کنون/ کمترین میزان مطالبات بانکی را داریم
مدیر شعب بانک مهر ایران استان گلستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۹هزار و ۵۱۱ فقره وام به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش صیدنیوز، محسن عسکری صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: برای تعداد ۱۹ هزار و ۵۱۱ فقره وام مبلغ یکهزار و ۳۶۷ میلیارد تومان تسهیلات ۴درصدی پرداخت شده است.

وی افزود: در مدت ۵ماهه امسال نیز تعداد ۶هزار و ۴۶۶ فقره افتتاح حساب به صورت انلاین صورت گرفته است و در همین مدت ۶هزار و ۳۵۰فقره وام انلاین پرداخت شده است.

عسکری بیان کرد: سال گذشته تعداد مشتریان این بانک بیش از ۲۷۷ هزار نفر بوده که و این تعداد را تا پایان سال قطعا به ۳۵۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: منابع بانک مهر ایران نیز از ۵۸همت به ۲۰۰همت رسیده است و تا سه سال آینده طبق برنامه ریزی انجام شده به یکهزار همت خواهد رسید و در نظر داریم این منابع را در استان به ۶۰ همت برسانیم.

مدیر شعب بانک مهر ایران گلستان افزود : از تعداد ۱۹ هزار و ۵۱۱ فقره وام تعداد ۱۱۶ فقره آن مربوط به مشاغل خانگی با مباغ ۷ میلیارد تومان در مدت ۵ ماهه امسال بوده است.

عسکری افزود: ۳۷درصد رشد منابع بانک مهر ایران در استان گلستان بوده است.
وی با بیان اینکه این بانک کمترین میزان مطالبات را در استان از وام گیرندگان دارد، اظهار کرد: ۳۸صدم درصد کل مطالبات این بانک از مشتریان است.
عسکری گفت: بانک مهر ایران جزو چند بانک اول کشور در جذب سپرده است و جزو یکهزار بانک برتر جهان نیز شناخته شده ایم.

وی افزود:در حوزه مسولیتهای اجتماعی نیز این بانک در یکسال اخیر مبلغ ۴ و نیم میلیارد تومان در این بخش هزینه کرده است.
عسکری بیان کرد:هدف این بانک هیچگاه کسب سود از نبوده و خدمات رسانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و با توجه به اینکه در یکسال گذشته ۴هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود کسب شده اما این مبلغ صرف خدمات اجتماعی شده است.

مدیر شعب بانک مهر ایران گلستان گفت: از ابتدای سال تا پایان تیرماه ۵۸۷ فقره وام ازدواج به مبلغ یکهزار و ۱۷۸ میلیارد تومان پرداخت کرده و تعداد ۲ هزار و ۶۴۵ فقره وام به مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان در همین بازه زمانی پرداخت شده و هیچ مشتری پشت صف مانده برای اعطای وام نداریم.

وی افزود: استفاده از سفته الکترونیک از دیگر اقدامات مهم این بانک بوده که در دستور کار قرار گرفته و تعداد ۷۳۸ فقره وام با سفته الکترونیک کمتر از دو ماه انجام شده است.

عسکری گفت: تا کنون نیز تعداد ۴ هزار و ۶۷۱ فقره وام بدون ضامن نیز در ۵ ماهه ابتدایی امسال پرداخت شده است.

وی افزود:در اواخر سال گذشته تعداد ۱۰۰ میلیارد تومان اوراق قرضه در بورس عرضه شده که به طور کامل همه یکصد میلیارد تومان فروخته شد و از استقبال خوبی برخوردار بود.

وی بیان کرد:بانک مهر ایران در راستای تسهیل گروی برای مشتریان تمامی خدمات خود را به صورت انلتین کرده است که رضایتمندی خوبی در پی داشته و ور طرحی جدید یک نرم افزار دیگر با عنوان “کیو بانک” در کافه بازار گذارده شده که به راحتی قابل دانلود و استفاده است.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=1803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.