افزونه جلالی را نصب کنید.
1
استاندار گلستان:

دستگاه هایی که در پایان سال بدهی خود را تسویه نکردند باید پاسخگو باشند

  • کد خبر : 2084
  • 19 فروردین 1403 - 10:05
دستگاه هایی که در پایان سال بدهی خود را تسویه نکردند باید پاسخگو باشند
استاندار گلستان گفت: با دستگاه هایی که در پایان سال بدهی خود را تسویه نکردند برخورد می شود .

به گزارش صیدنیوز، علی محمد زنگانه در هشتاد و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گلستان اظهار کرد: معاون امور اقتصادی را مأمور کردیم که این مسأله را پیگیری کنند و دستگاه های اجرایی که بدهی خود را تسویه کردند تشویق و با دستگاه هایی که کم‌کاری کرده اند برخورد می شود .

وی افزود: برگزاری جلسات گفتگوی دولت و بخش خصوصی نقش مهمی در رفع مشکلات و پیگیری آنها داشته است به گونه ای برگزاری و خروجی این جلسات مورد تقدیر تهران قرار گرفته است.

زنگانه گفت: در بدو شروع به کار در استان اداره کل مسکن و شهرسازی استان در جایگاه سی و سوم کشور قرار داشته که اکنون با حمایت و هم افزایی مدیران این دستگاه اکنون در بین ۱۰ استان برتر کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه مسکن روستایی با اقدامات شاخص و جهادگونه تمامی دستگاه‌های این امر تبه اول کشور را از آن خود کرده‌ایم.

استاندار بیان کرد: علی رغم کمبود زمین به دلیل مرغوبیت آن در استان گلستان بیش از ۸۷۲۱ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری رسیده یا در حال آغاز عملیات اجرایی می‌باشد.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۳۰۰ پرونده مسکن بافت فرسوده استان تشکیل شده که نشان از رشد ۶۰۰ درصدی دارد.

استاندار گفت: با امضای تفاهم‌نامه در حوزه مسکن استان و انعقاد قراردادهای جدید در مجموع ۶۶ هزارو ۷۷۱ واحد مسکونی در حال ساخت می‌باشد.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=2084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.