افزونه جلالی را نصب کنید.
1
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

دولت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی بین مدارس گلستان توزیع کرد

  • کد خبر : 2097
  • 19 فروردین 1403 - 13:20
دولت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی بین مدارس گلستان توزیع کرد
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به رویکرد «عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر» دولت سیزدهم به نظام تعلیم و تربیت گفت: دولت مردمی آیت الله رییسی برای تحقق این هدف در ۲ سال گذشته افزون بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی بین مدارس این استان شمالی توزیع کرد.

به گزارش صیدنیوز، سیدرضا نظری امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس افزود: در سایه رویکرد دولت سیزدهم و تشکیل قرارگاه «عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر» در اداره کل آموزش و پرورش گلستان، موفقیت‌های بسیار خوبی درحوزه‌های علمی، پژوهشی، پرورشی، ورزشی و فرهنگی توسط دانش آموزان و فرهنگیان این استان حاصل شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته و در آزمون سراسری ۲۵۰ نفر از دانش آموزان گلستان که بیشتر از اهالی مناطق روستایی این استان بودند، در رشته پزشکی و دندانپزشکی قبول و مشغول به تحصیل شدند.

نظری بابیان اینکه قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در مدیریت آموزش و پرورش گلستان با قدرت به فعالیت خود ادامه خواهد داد، بیان کرد: در مباحث فرهنگی و پرورشی هم فرهنگیان این استان طی سال گذشته ۶۵ میلیارد ریال کمک نقدی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین گفت: در مسایل معیشتی و مسکن همکاران فرهنگی استان هم در سایه اهتمام ویژه دولت اقدامات خوبی انجام شده که صدور احکام تمامی فرهنگیان براساس افزایش حقوق امسال نمونه آن است.

وی با قدردانی از تلاش حدود یک ساله «ارازمراد مغربی قوجق» مدیر قبلی آموزش و پرورش گنبدکاووس، «محمد غنی پور» را به‌عنوان مدیر جدید این اداره معرفی کرد و گفت: تکریم و معارفه مدیران در آموزش و پرورش، چرخش نخبگانی است و در انتصاب مدیران با مطالعه و دقت فراوان انجام می‌شود.

نظری همچنین آموزش و پرورش گنبدکاووس را درحوزه نیروی انسانی و نیز دانش آموزی سرشار از استعداد دانست و افزود: مدیران و فرهنگیان باید با تلاش بیش از پیش خود برای شکوفا کردن این استعدادها برمبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تلاش کنند.

امام جمعه گنبدکاووس هم دراین مراسم با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه و بمباران ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، گفت: این رژیم آدمکش در انتهای عمر خود قرار دارد و آنگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتقامی پشیمان کننده در انتظار این رژیم است.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: به دلیل اهمیت آموزش و پرورش همه دست اندرکاران این حوزه باید با همکاری و تعامل یکدیگر برای تحقق سند بنیادین تعلیم و تربیت گام بردارند.

فرماندار گنبدکاووس هم در این مراسم بیان کرد: آموزش و پرورش از جمله دستگاه‌هایی با شرایط خاص است که دشمنان انقلاب اسلامی، آسیب زدن به آن را هدف گذاری کردند که باید مراقب توطئه دشمنان در این حوزه بود.

مهدی دهرویه افزود: گنبدکاووس در حوزه زیرساخت‌های آموزشی مشکلاتی دارد که رفع آن به نگاه ویژه مسوولان نظام تعلیم و تربیت در سطح ملی و استانی نیاز دارد.

آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، افزون بر ۹۰ هزار دانش آموز و بیش از ۶ هزار فرهنگی دارد.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=2097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.