افزونه جلالی را نصب کنید.
1
مدیرکل کمیته امداد گلستان:

۱۷۰۰ پایگاه در گلستان آماده جمع آوری زکات است

  • کد خبر : 2104
  • 19 فروردین 1403 - 14:30
۱۷۰۰ پایگاه در گلستان آماده جمع آوری زکات است
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از آمادگی هزار و ۷۰۰ پایگاه برای جمع آوری زکات در شهرها و روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش صیدنیوز، عیسی بابایی امروز در جلسه نشست خبری اظهار کرد: سال گذشته مبلغ ۳۵ میلیارد تومان در شهرها و روستاهای گلستان جمع آوری شده است که پیش بینی می‌شود این رقم در سال جاری به بیش از ۴۵ میلیارد تومان برسد.

وی افزود: استان گلستان دارای هزار روستا است که از این تعداد ۹۰۰ روستا دارای شورای زکات است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: امسال هزار و ۷۰۰ پایگاه در روستاها و شهرهای گلستان آماده جمع آوری زکات هستند و این پایگاه‌ها طی سه روز از ۲۲ تا ۲۴ فروردین در میادین اصلی شهرها و روستاهای استان مستقر هستند.

وی افزود: امسال طی برنامه ریزی های که کمیته امداد با همکاری مجموعه اقتصادی وزارت کشور و اداره غله در سطح کشور انجام داد ۸۰ هزار نانوایی دولتی آماده جمع آوری زکات و اجرای پویش نذر نان هستند که این رقم در استان دو هزار و ۵۰۰ مورد است.

بابایی اظهار کرد: زکات جمع آوری شده طی ۲۴ ساعت در بین بیماران نیازمند سرطانی، بیماران خاص و ایتام توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: با همکاری آموزش و پرورش جهت جمع آوری فطریه طرحی با عنوان هم مسیر بهشتیان راه اندازی کردیم که در این طرح ۲۰ هزار پاکت در بین دانش آموزان گلستانی توزیع شد تا با همکاری خانواده‌های خود زکات را تحویل امداد دهند.

وی ادامه داد: برای روز معلم از بین این تعداد دانش آموزی که پاکت توزیع شد بین ۱۴ نفر قرعه کشی می‌شود و جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: مردم در زمان پرداخت زکات توجه داشته باشند به مؤسسات، افراد حقیقی و حقوقی مراجعه کنند و فضا را برای افراد سود جو آماده نکنند.

گفتنی است افراد می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۷۰*۸۸۷۷* زکات خود را پرداخت کنند.

لینک کوتاه : https://www.seydnews.ir/?p=2104

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.